Hogyan lehet sikeres a cikk marketing kampánnyal

 

Az egyetlen különbség Ön és egy online marketing szakértő között a tapasztalat. Ezt idővel és a megfelelő információkkal megszerezheti, ezért soha ne gondolja, hogy nem lehet sikeres online. Használja ezeket a cikkmarketing tippeket, hogy megtanulja, hogyan lehet hatékonyan és eredményesen, forgalmat irányítani a termékeire.

 

Keressen egy bloggert arról a célállomásról, amelyet kutat. Biztos lehet benne, hogy őszinte információkat kap egy olyan bloggertől, aki az adott városban él. Vegye fel a kapcsolatot ezzel a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapjon arról, milyen csodálatos helyeket érdemes megnéznie, vagy melyik étteremben érdemes enni.

 

Csatlakozzon a bloggerek közösségéhez, hogy növelje blogja hatását. Egy internetes marketingcélokra használt blog csak annyira sikeres, amennyire a forgalma engedi. A blog olvasottságának növelése érdekében kövessen olyan blogokat, amelyek ugyanazokat a témákat tárgyalják, mint a sajátja. Kommentáljon ezeken a blogokon, lényeglátó, értékes információkkal, és linkelje a saját blogját. Ez más bloggereket és olvasóikat is arra ösztönözheti, hogy látogassanak el Önhöz.

 

A rövid és egyszerű a legjobb, ha cikkmarketingről van szó. A webre való írás világa más, mint a magazinok vagy újságok számára való írás. Tartsa a cikkeit beszélgetősnek, és szabaduljon meg minden felesleges információtól. Minél könnyebben megérti az olvasó, amit mond, annál valószínűbb, hogy folytatja az olvasást.

 

Amikor internetes marketingesként cikkeket tesz közzé több könyvtárban, két szilárd szabály szerint kell élnie. Egy: soha ne publikálja ugyanazt a cikket kétszer. Mindig ügyeljen arra, hogy változtasson a dolgokon, és új, friss szemszögből közelítse meg a témát. Kettő, a linkeket tartsa meg a szerzői életrajzában, hogy a cikk ne tűnjön spamnek.

 

Fontolja meg a kiszervezést. Ha az írása nem jó, vagy nincs sok ideje az írásra, kérjen fel valakit, aki tehetséges, hogy elvégezze a munkát. Bár ez némi pénzbe kerül, időt takarít meg, és a rendszeres bejegyzésekkel valószínűleg növeli a webhely forgalmát.

 

Győződjön meg róla, hogy cikkeit frappáns bevezetővel nyitja, és ne hagyja, hogy a teljes szócikkek száma meghaladja a körülbelül 500 szót. Az emberek csak korlátozottan tudnak koncentrálni, ezért már az elején csábítsa őket. A cikk későbbi részében mélyebb információkat is adhat, de az első pár mondatnak tömörnek és izgalmasnak kell lennie.

 

Írjon olyan cikkeket, amelyek egy probléma egy részét megoldják az olvasó számára. Sokan az interneten keresnek segítséget valamilyen problémával kapcsolatban, gyors vagy olcsó megoldást keresve. Ha olyan e-könyvet árul, amely húsz természetes gyógymódot kínál a savas reflux gyógyítására, a cikkeiben egyértelműen azonosítsa ezt a problémát, felsorolva például az összes lehetséges reflux-tünetet. Ajánljon fel az olvasóinak néhány ingyenes információt, amely megmutatja, hogy őszintén szeretne segíteni, és így még inkább késztetni fogja őket arra, hogy megvásárolják a jogorvoslatokat tartalmazó ebookját.

 

Ha már tudja, hogyan terelheti a forgalmat az Ön által kiválasztott oldalakra, elkezdheti felismerni, hogyan miként mikro menedzselheti vállalkozását, és hogyan racionalizálhatja az egész folyamatot. Az itt megadott tippek használatával növelheti termelékenységét, és elkezdhet profitot termelni az online marketing üzletágban, függetlenül attól, hogy mit forgalmaz.