Szerezze meg a forgalmat, amire szüksége van, ha követi ezeket a cikk marketing marketing taktikákat

A cikkek marketingje nagyon előnyös internetes hirdetési módszernek bizonyult. Nagyon sok sikeres weboldal és vállalkozás volt az elmúlt években a cikkek marketingjébe tett erőfeszítések miatt. Szánjon rá egy kis időt, és olvassa el az alábbi információkat, hogy Ön is sikeres legyen.

Tartsa naprakészen tartalmát, és győződjön meg arról, hogy a régebbi tartalom időtálló. Bár a dolgok folyamatosan változnak, próbáljon meg frissített linket hozzáadni a régi cikkekhez. Ha a látogatók először régi cikkeket találnak elavult információkkal, akkor a megvalósított linken keresztül könnyen megtalálhatják az aktuális verziót. Használja ki azt a lehetőséget, hogy webhelyén olyan lehetőségek állnak rendelkezésre, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy a cikkeket a legújabb és a kapcsolódó tartalom szerint rendezzék.

Ismerje meg díjtételeit. A leányvállalatokkal együttműködő vállalatok eltérő díjakat számítanak fel, néha attól függően is, hogy milyen típusú marketinget terveznek számukra. Nézze meg ezeket a díjakat, és ügyeljen arra, hogy figyeljen az esetleges díjakra, amelyek a szerződésben rejtett "indítási" díjak lehetnek. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, mi az.

Győződjön meg arról, hogy cikkei úgy olvasnak, mint a cikkek, és nem hirdetési másolat. Ha a cikkei értékesítésként hangzanak, a cikkkönyvtárak elutasítják azokat. Nem szabad többször megemlíteni a terméket vagy a márkát. Néhány cikkkönyvtár megköveteli, hogy csak egyszer említsen meg egy márkát vagy terméket. Néha a legjobb, ha csak az erőforrás mezőben említi, és nem a cikkben.

Tehát megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit kell tennie ezután? Próbáljon tweetelni a cikkéről naponta néhányszor. Válasszon ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződjön meg arról, hogy egyértelműen a választott témához kapcsolódnak. Ez felkeltheti követőinek érdeklődését, és forgalmat indíthat a cikkére.

Az egyik hatékony módszer az olvasó figyelmének felkeltésére az, hogy a cikket viccelődéssel kezdjük. Döntő fontosságú a megfelelő kiválasztása, mivel nem minden vicc vicces a szövegben. A megfelelő anyagok használata a titka egy nagyszerű cikk megírásának.

Ha megnézzük, hogy más szerzők mit tesznek közzé, nagyszerű módja lehet a cikk marketingkampányának fejlesztésében. Mindig kerülje a mások tartalmának plagizálását, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a saját területükre az általuk írt és terjesztett tartalom révén.

Nincs szüksége weboldalra vagy blogra ahhoz, hogy nagyszerű cikkforgalmazó legyen, de továbbra is fel kell vennie a kapcsolatot és ismertté kell tennie jelenlétét különböző webhelyeken és blogokon. Sokan úgy gondolják, hogy a cikkek marketingje az internetes marketing gyorsbillentyűje, de valójában sokkal több munkával jár, mivel folyamatosan írnia kell cikkeket, és különböző helyeken közzé kell tennie őket.

Ha a cikkek marketingjének módszereit kutatta, valószínűleg találkozott a "PLR" rövidítéssel, és kíváncsi, mit jelent. Ez a rövidítés a Private Label Rights kifejezésre utal, ami azt jelenti, hogy kiváltsága van olyan tartalom használatához, amelyet valaki más írt, mintha maga írta volna. Ezzel a joggal az a lehetőség is, hogy újraírhatjuk ezt a tartalmat, beszúrhatjuk saját nevét szerzőként, és eladhatjuk ezt az anyagot másoknak.

A cikkelosztó szolgáltatások nagyszerűek ahhoz, hogy cikkeivel nagyobb közönséget érjenek el. Időt és fáradságot takaríthat meg azzal, hogy elküldi azokat a több ezer könyvtárhoz. Bár nem mindenki számára a válasz. A szolgáltatás sok pénzbe kerülhet, ezért győződjön meg arról, hogy valóban erre van szüksége, mielőtt regisztrál.

Tegye webhelyét vagy vállalkozását olyan sikeressé, mint a többi, ha ezeket a tippeket alkalmazza a cikk marketing kampányában. Erőfeszítései nem vesznek el, ha időt szán egy nagyszerű cikk marketingtervének megtervezésére és elkészítésére vállalkozása számára. Használja az előző tippeket a cikk marketing céljainak eléréséhez.