Kiváló ötletek szakemberektől a közösségi média marketing tervének megkezdésében
A közösségi média marketingje nagyon ijesztő feladat lehet, különösen, ha még nem ismeri a folyamatot. Az, hogy mit kell tennie, és mit nem, az a siker kulcsa ezen a területen. Az alábbi cikkben megadott tippek segítenek abban, hogy maximalizálja a közösségi média marketing kampány megtérülését.
Az expozíció maximalizálása érdekében adjon hozzá közösségi hálózat modult a webhelyéhez. Ha egy widget található a webhelyén, ez nagyszerű módja annak, hogy segítse webhelye forgalmazását. Ezenkívül egy widget lehetővé teszi az olvasók számára, hogy közvetlenül az oldaladon keresztül tweeteljenek vagy szavazzanak a tartalmadról.
Értsd meg, hogy a technológia mozgatja a közösségi médiát, és fordítva. Napról napra, amikor a közösségi média egyre népszerűbbé válik, a technológia versenyez a felzárkózásért, ami a közösségi médiát népszerűbbé teszi. Tudja meg, mit kínál a technológia az ügyfeleinek a társadalmi szükségleteikben, hogy részt vehessen a velük való beszélgetésben, szemben a velük való beszélgetéssel.
Készítsen minőségi tartalmat a közösségi médiára. Ha csak véletlenül dobál szavakat, reklámokat vagy bármilyen hétköznapi töredéket az ügyfeleire, akkor az idejét vesztegeti, és elveszíti üzletét. A közösségi tartalom felajánlásaiért ugyanúgy aggódjon, mint az üzleti webhely tartalmáért.
Annak érdekében, hogy a lehető legjobb ügyfeleket szerezhesse a közösségi média marketingjéből, tartsa rendszeresen és következetesen tartalmait. Amikor egy ügyfél minden második nap látja, hogy közzéteszel a Facebookon, elég, ha kényelmesen emlékeznek rád, de nem annyira, hogy bosszankodjanak azon, hogy túl sokat jelensz meg. Amikor eljön az ideje, hogy pénzt költsenek valamire, amit felajánlhat, akkor veled mennek, mert a márkád megbízható barátnak érzi magát.
A webhelynek mindig tartalmaznia kell azt a lehetőséget, hogy a látogatók megoszthassák az elemeket a legnépszerűbb közösségi hálózati platformokon. Sok ember naponta jelentkezik be a kedvenc közösségi oldalaira, így lehetővé téve számukra, hogy kövessenek téged, így vállalkozásod megjelenik a hírcsatornájukon, amikor bejelentkeznek.
Próbálja meg a Twitter alkalmazásainak összekapcsolásával más közösségi médiaprofilokat is közzétenni egyidejűleg. Ezek az összekapcsoló alkalmazások óriási időmegtakarítást jelentenek. Amikor üzenetet tesz közzé a Twitteren, az automatikusan ugyanazt az üzenetet teszi közzé a Facebook, a YouTube és a Google+ profiljain, így nem kell mindegyikbe bejelentkeznie ugyanazon tartalom közzétételéhez.
A közösségi média-marketing sikerének kulcsa a kiváló tartalom. Ennek a tartalomnak inspirálónak, oktatónak és érdekesnek kell lennie, hogy követői meg akarják osztani. Amikor megosztják tartalmát, Ön és vállalkozása új potenciális követőknek van kitéve, akik szintén megoszthatják tartalmát, és növelhetik közösségi média jelenlétét.
Adjon hozzá linket a Facebook-oldalához vagy egy "like" gombot egy Facebook-hírcsatornával a blogján vagy a webhelyén. Ezekhez könnyen megtalálhatja a HTML -kódokat a Facebook -profil beállításaiban. Ez lehetővé teszi, hogy a látogatók „lájkolják” az oldaladat, és feliratkozzanak a bejegyzéseire anélkül, hogy fel kellene keresniük a Facebookon.
Ne feledje, hogy amikor a közösségi médiát használja vállalkozásának forgalmazására, akkor az emberekkel kommunikál, nem velük. Az emberek által jelenleg használt technológia és a közösségi média kialakítása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy minden eddiginél könnyebben kommunikáljanak. Önnek be kell kapcsolódnia ebbe a beszélgetésbe, és kommunikálnia kell ügyfeleivel, ellentétben azzal, hogy egyoldalú hirdetési példányt tesz közzé.
Amint a cikk elején elmondtuk, a közösségi média marketingje nehézségekbe ütközhet, ha nem biztos abban, hogy milyen irányba haladjon. A fenti tippek segíthetnek a helyes döntések meghozatalában, amikor megkezdi a közösségi média marketing kampányát. Használja a tippeket a siker eléréséhez új törekvésében.
Utolsó kommentek