Cikkmarketing ötletek a forgalom kiépítéséhez!

A cikkmarketing nagyszerű módja lehet a webhely népszerűsítésének. Azzal, hogy minőségi cikkeket helyez el különböző könyvtárakban, nagyobb figyelmet vonzhat webhelyére, és növelheti ügyfélkörét. Az ebben a cikkben található tippek és technikák segítenek Önnek abban, hogy sikeres cikkmarketing kampányba kezdjen.

Hirdesse meg cikkeit a közösségi oldalakon és mindenhol, ahol csak tudja. Hirdesse meg őket blogjában és hírlevelében, és gondoskodjon arról, hogy mindenki tudja, hol találja meg cikkeit. Minél többen olvassák és osztják meg a cikkeit, annál több látogató (és remélhetőleg vásárló!) érkezik majd az oldalára.

Tegye a cikkeit először a saját webhelyére, hacsak nem tilos. Ezzel a weboldala elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és előkelőbb helyen fog szerepelni. A cikket először a keresőmotorok indexeljék a webhelyén, majd küldje ki a cikkeket a világba, hogy több vásárlót vonzzon.

Legyen a gyakoriság példaképe. Tegyen közzé új cikkeket, amilyen gyakran csak tud. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy új olvasókat szerezzen, és hogy a keresőmotorok és a cikkadatbázisok Önre összpontosítsanak. Minél többször frissíti új információkkal, annál több cikke jelenik meg, új olvasókat csábítva.

Derítse ki, hogy az emberek milyen témákra keresnek rá a legtöbbet. Ezek azok a témák, amelyek valószínűleg a legtöbb olvasót fogják önnek szerezni, ezért próbáljon meg olyan gyakran keresett témát találni, amely az ön réseibe is beleillik. Ügyeljen arra, hogy a címben szerepeljenek a kulcsszavak, így a cikke megjelenik, ha valaki rákeres.

Amikor megpróbálja értékesíteni a cikkét, győződjön meg róla, hogy olyan vonzó főcíme van, amely arra készteti az olvasókat, hogy rákattintsanak, amikor megjelenik a keresési eredmények között. Ne ragadjon le annyira a kulcsszavaknál, mert azok semmit sem érnek, ha nincs olyan címlapja, amely nem kelti fel senki figyelmét.

Sok cikk, amit ír, nem lesz hatékony, de ez nem jelenti azt, hogy törölni kell őket, vagy el kell bújnia előlük. Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, addig hagyja őket lógni. Lehet, hogy egy nap még felhasználhatja őket valamire.

A marketingcikkeknél elsősorban az információnyújtásra kell koncentrálnia, nem pedig arra, hogy megpróbálja eladni magát. Bár a cikkmarketinget a webhely forgalmának növelésére használják, távol kell tartania magát attól, hogy olyan cikkeket írjon, amelyek csak az eladásra irányulnak. Adjon olyan információkat, amelyeket az olvasók értékelni fognak, és talán tanulnak valami újat!

Ügyeljen arra, hogy mindig egyedi tartalmat használjon. Ha ugyanazt a koncepciót átveszi és újra fogalmazza, az rendben van; ha pontosan ugyanazt a cikket használja, és több különböző tartalmi oldalon teszi közzé, a keresőmotorok büntetést kaphat a duplikált tartalomért. Ne hagyja, hogy a kemény munkája kárba vesszen.

Mielőtt belekezdene a cikkmarketing-kampányába, érdemes meggyőződnie arról, hogy az alapokkal kapcsolatban tájékozódott. Ennek a cikknek segítenie kellett abban, hogy jól megértse, mit jelent a cikkek sikeres használata a webhelye népszerűsítésére. Csak alkalmazza a tanultakat, és hamarosan nagyszerű eredményeket fog látni.