Nagyszerű tippek és trükkök a jobb hírnévmenedzsmenthez!

 

Elgondolkodott már azon, hogy a nagy cégek hogyan kezelik ilyen jól a hírnevüket? Bár jó, ha tanul a példájukból, kezdje a kisebbekkel. A dolgok folyamatosan változnak, így az Ön üzleti tevékenységének is változnia kell.

 

Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, amikor a neve felbukkan. Használja a Google programot, hogy értesítést küldjenek Önnek, ha új tartalom jelenik meg. Így már másnap, ha nem hamarabb, akkor másnap megtudhatja, ha valaki beszél Önről.

 

Szervezzen versenyeket, hogy segítsen megerősíteni a hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz kritikát kapott. Egy verseny rengeteg pozitív információt hoz létre a cégéről, ami segíthet növelni a cégének online expozícióját. Ez a technika segít emelni az internetes keresőmotorok oldalrangsorát is.

 

Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van az Ön cégnevére. Azt szeretné, ha a Google az Ön üzleti honlapját az Ön vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozícióban lenne az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.

 

Legyen átlátható. Egyes cégeket azzal vádoltak, hogy eltávolítják a panaszokat a weboldalukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.

 

Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt válaszol a panaszokra. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog online reagálni, megőrizheti jó hírnevét. Mielőtt közzéteszi a panaszra adott válaszát, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.

 

Tartsa elégedettnek jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat feltűnő médiát használ az új ügyfelek bevonására, és semmit sem tesz a jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszafelé sülhet el, és csökkenhet a teljes nyereség. Ehelyett kínáljon visszatérő ügyfeleinek olyan ösztönzőket, amelyeket az új ügyfeleknek nem kínálnak. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli az üzletüket.

 

Üzleti lépéseit online kell megterveznie. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni az ügyfelei összes bejegyzésére. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.

 

Tartsa fenn a jó kommunikációt az ügyfeleivel, hogy jó hírnevet alakítson ki. Az ügyfelek nem szeretnek a sötétben tapogatózni. Ha naprakészen és folyamatosan tájékoztatja őket, értékelni fogják ezt a jó szolgáltatást Öntől. A vállalatába vetett bizalmuk nőni fog, és ezzel együtt az Ön hírneve is javulni fog.

 

Tartsa be az ügyfeleinek tett ígéreteit. A bizalom elveszik, ha folyamatosan változtatja a feltételeket. A vállalkozás a tisztességtelenségéről kezd ismertté válni. Nehéz is visszaállni, ha a hírneve egyszer csorbát szenved.

 

Valami, mint például egy ügyféladatbázis biztonságának megsértése, nagyon sokat árthat a vállalat hírnevének. Ha a cégénél ilyen probléma merült fel, ne próbálja meg eltitkolni. Azonnal értesítse ügyfeleit, és biztosítsa őket arról, hogy intézkedéseket tesznek az adatok biztonságának növelése érdekében. Ezzel a megközelítéssel minimálisra csökkentheti a vállalat hírnevét ért károkat.

 

Úgy gondolja, hogy felkészültebb a hírneve kezelésének kezelésére? Bizonyára most már elég magabiztos ahhoz, hogy szembeszálljon a konkurenciával és szárnyaljon a siker felé! Ezzel biztosíthatja, hogy vállalkozása jól felkészült legyen a jövőre nézve.